keskiviikkona, kesäkuuta 14, 2006

Meemi: Look-alike

Minua ei ole hetkeen pyydetty osallistumaan meemiin, joten kehitän sellaisen itse ja kutsun muita.

Keksin tämän meemin kun mietin minkä näköisiä muut bloggaajat ovat. Moni ei halua julkaista kuvaansa (minä mukaan lukien), mutta olisi kiinnostava tietää, ketä kukakin edes etäisesti muistuttaa, olemukseltaan tai ulkonäöltään.

Yhdennäköisyysmeemi

Valitse vähintään kolme näyttelijää, elokuva- tai tv-hahmoa, joita muistutat tai joita sinun on sanottu muistuttavan. Laita blogiisi vähintään yksi kuva jokaisesta ja kerro, miksi juuri hän. Lopuksi haasta kolme kanssabloggaajaa.



Tunnistin aikoinaan, vuonna 1996 tästä kuvasta itseni. - Ei, en tarkoita Arvuuttajaa.

Monet tuttuni kysyivät, olenko huomannut päässeeni Batman-julisteeseen. Joku oli jopa palannut kadulla muutaman askeleen taaksepäin katsomaan, olinko se minä. Minulla oli tuohon aikaan samantapaiset hiukset kuin Dr. Chase Meridian alias Nicole Kidmanilla ja olin ilmeisesti muutenkin näköinen.




Siskoni väittää minun muistuttavan Sinkkuelämän Charlottea (Kristin Davis). Olen kuulemma vähän saman näköinenkin, paitsi että Charlotte on tummempi, mutta että erityisesti olemukseltaan Charlotte muistuttaa minua - tai toisin päin. Ei niin, että olisin samanlainen hienostelija, vaan että olen samalla tavalla lapsekkaan innostunut, ja kaunosielu, joka liikuttuu kaikenlaisista asioista. En ymmärrä.




Mieheni sanoo minun muistuttavan Michelle Pfeifferia ja Heather Grahamia. Pidän Michelle Pfeifferista, joten mielelläni olisin hänen näköisensä, vaikken ihan uskokaan. Laitan tähän molempien kuvat.


Vaikea keksiä, kenet haastaisin, koska toivoisin kaikkien blogiani seuraavien osallistuvan tähän meemiin. Haastan kuitenkin Hahmon, Miss Foxyn ja OliverJazzin ja ilahdun, jos joku muukin tarttuu tehtävään.

5 kommenttia:

Blogger HeidiR kirjoitti...

Kiitos! Haaste otettu vastaan... Vaikea se on tosin.

Jos sinuun on uskominen, taidat olla kaunis... ;)

TOSI HYVÄ MEEMI MUUTEN!

torstaina, kesäkuuta 15, 2006 8:10:00 ap.  
Blogger sahrami kirjoitti...

:)
Hienoa, että pidät meemistä! Mietin kovasti eilen keitä haastan ja kehtaanko ylipäänsä haastaa ketään, kun tämä on tosiaan hieman vaikea, enkä tiennyt, innostuuko muut kuin minä. Itselläni oli kyllä oikein mukavaa eilen, kun etsin noita kuvia.

torstaina, kesäkuuta 15, 2006 8:53:00 ap.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Täytyypä miettiä jos täältä sivusta nappaan tämän meemin. Tosi hauska :)

perjantaina, kesäkuuta 16, 2006 12:36:00 ap.  
Blogger sahrami kirjoitti...

tui: Olisi tosi mukavaa, kerro sitten, jos ryhdyt toimeen!

perjantaina, kesäkuuta 16, 2006 12:41:00 ap.  
Blogger TA-MIIT kirjoitti...

Sinua on kyllä siunattu hienoilla piirteillä, kun heitä muistutat. Pfeiffer etenkin on aivan hurjan hottis Wolfissa :)

maanantaina, kesäkuuta 19, 2006 12:37:00 ip.  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu