keskiviikkona, heinäkuuta 05, 2006

Kanisterit täyteen

Pari lukijaani totesi tänään - eli siis nokkelimmat-pokkelimmat ovat teistä jo huomanneetkin, etten ole paljon kirjoitellut viime aikoina. Olen enimmäkseen julkaissut kuvia. Vieritän syyn kokonaan lämpimän ja aurinkoisen kesän niskoille! Viime päivinä olen lähinnä fiilistellyt, nauttinut ja ihaillut luontoa. Uskoisin suurimman osan lukijoistani tehneen samaa, ainakin niiden, jotka ovat kesälomalla. Bloginikin on ollut kesäfiiliksissä.

Olen kesäihminen. Aamulehden katugallupissa muutama päivä sitten kaikki haastateltavat sanoivat, että heidän ihannesäänsä on lämmin ja aurinkoinen, kunhan ei ole liian kuuma. Minusta Suomessa ei ole koskaan liian kuuma! Minulle sopisi mainiosti pari kesäkuukautta vuodessa lisää, mutta koska kesä on lyhyt, tankkaan sitä talven varalle mahdollisimman paljon, ja täytän vielä varakanisterinkin.

Olen viime aikoina lukenut aika paljon. Paras lukupaikkani on tällä hetkellä varjoisa puutarhakeinu, jossa voi loikoilla. Tällä viikolla luin Hermann Hessen Arosuden. Se oli ihan hyvä, muttei kolahtanut minuun samalla tavalla kuin Siddhartha pari kuukautta sitten, josta löysin paljon omia ajatuksiani.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu